Vegan iFokus

Vegan

Etikettoff-topic
Läst 3208 ggr
[TrevorS]
0

Favoritmusik?

Vilken är din favoritlåt/artist just nu?

[TrevorS]
0

Själv blir det mycket Lester C Garreth, Max Fenders och Eddie Meduza. Skrattande

sabita
0

Jag gillar u2, chicago, abba, beatles och många one- eller twohit wonders.

Självklart tar jag avstånd från något som helst de gjort som skadar djur. Exempelvis har abbatjejerna haft päls på sig väldigt mycket. Och de flesta är inte veganer.

[TrevorS]
0

#2. Jag är inte alls kräsen, Eddie har gjort en rolig sketch om just djur, (ironiska scetcher)

sighni
0

Just nu lyssnar jag mycket på Cathedral och Opeth. Jag gillar Metallica mycket, särskilt de tre första albumen. Cool Black sabbath är och förblir störst! Skrattande Patti Smith är den kvinnliga artist som betytt mest för mig. Hon är gudinnan! En annan betydelsefull kvinnlig thrash-metalgrupp är Original Sin. Man kan undra varför de bara kom med ett album?  I övrigt kan nämnas Nick Cave, Candlemass, Soundgarden, Pearl Jam, Anathema och Thin Lizzy. Det finns många fler mycket bra grupper och artister men dessa lyssnar jag mest på. Vill jag vara nostalgisk kan jag lyssna på punk från 75-85 ungefär.

[TrevorS]
0

Black Sabbath har vi en specialdvd med massor av låtar och något outgivet, jag lyssnar inte ofta men min sambo gör.

Ska lyssna på de andra, låter intressant.

Pehpsii
0

Grindcore, Deathcore, Hardcore <3

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

sighni
0

#5 Ja lyssna du på Black Sabbath. Det är jättebra! Jag föredrar perioden med Ozzy på sång. Dio är också bra men det känns inte som Black Sabbath.

#6 Några favoriter?

batski
0

Några (få) av mina favvisar:

U2, The Beatles, Parts & Labor, Mike Oldfield, Coldplay, My Chemical Romance, Sigur Rós, Pink Floyd, David Bowie, Spiritualized, Queen, Bloc Party, The Brian Jonestown Masscre, Meatloaf, Silverbullit

Pehpsii
0

#7 Dr Acula, Bring me the Horizon, Devil Wears prada, Ingested, The Black Dahlia Murder, Nasum, mm

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

placebo
0

Jag är 'hooked' på denna houseversion av Brother o brother:

http://www.youtube.com/watch?v=pc3GxeKz5HE&feature=related

deviantblue
0

Jag gillar det mesta inom hårdrock.

tinuviel
0

amy macdonald, kent, lily allen, muse, colplay, pink floyd m.fl:)

Saga85
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tuggar i mig en hel del, till större delen åt indiehållet, gärna med elektroniska inslag. PJ Harvey och The Smiths är de två som ligger alltid ligger närmast hjärtat. Röyksopp och Vive la fête är två band som för tillfället spelas flitigt här hemma.

Tänkte att den här Röyksoppvideon var lite passande för en vegansajt Flört

aliciia
0

Jag lyssnar på allt möjligt, från Håkan Hellström, The Clash till Justin Bieber ;)

Ians
0

Hm…trodde inte jag skulle gilla  Röyksopp!

Men eftersom det var lätt att bara klicka o lyssna ..så mmm ja!

Det var riktigt bra!

Tack! #13 …för det! Glad

Ians
0

Hm…trodde inte jag skulle gilla  Röyksopp!

Men eftersom det var lätt att bara klicka o lyssna ..så mmm ja!

Det var riktigt bra!

Tack! #13 …för det! Glad

batski
0

Jättebra video tycker jag!

[TrevorS]
0

Har man inte hört på evigheter. Trevligt att höra. Skrattande