Tur man inte vaccinerade sig!
putt
De fanns ju en hel del rykten om den där vaccinationen under tiden man höll på att vaccinera….någon som bara kunde gå baklänges efter att ha vaccinerat sig…etc etc
Biverkningar som man kunde få efter lång tid fanns det rykte om…sen undrar man hur någon kunde veta det eftersom vaccinet forskades fram i stor hast….
Själv skäms jag att säga det men….jag vaccinerade mig för att jag jobbar med människor som är känsliga för infektioner…iaf var det min ursäkt 
mest var jag nog rädd för att bli sjuk o det skulle vara för sent att göra något åt det!…o så har de elakingarna lurat mig!…nu blir jag kanske sjuk för att jag tagit vaccinet…suck!
Hur en än gör så har en rompa bak!
#2. En kille jag snackat med på facebook fick jag reda på dött efter tagit sprutan på grund av svåra bieffekter. Men ingen jag saknar, känns bara tragiskt, känner inte honom så väl.
Jag kan inte, jag blir sjuk eftersom jag inte tål ägg. Finns bra alternativ till vaccinet också.

Jag är också glad att jag inte gjort det. Fattar inte varför, var tydligen inte alls så farlig och lättare variant av influensa.