Bilder på era växter.
Ta kort på era växter ni har hemma och lägg in här. Ni får självklart lägga ta kort på eran trädgård, balkong också.
Kan påpeka att vi har betydligt fler växter än dessa jag laggt upp på bild. De i sovrummet är rätt nya och har inte hunnit växa till sig så mycket än.

Fina växter. 
#6 Gillar det bilden
Det ser fridfullt ut med växterna mot det vita.
#7 Jag tycker den ser fin ut. Jag har en ganska stor sån som jag haft i många år, men som tyvärr har blivit något hängig efter det senaste årets upprepade flyttarna (den är ganska känslig för kyla). Hoppas den återhämtar sig så småningom. Just nu bor den hos min flickvän eftersom den inte får plats hos mig.
#9 En ampellilja. Jag gillar dem
Har en på min bokhylla, men den hade nog blivit tätare och finare om den stått lite ljusare. Om man vill att de ska bli lite tätare kan man även plantera typ 3 skott ihop. De blir finare så tycker jag.
#11 Vet du var den heter? Fina blad.
Trevlig idé med en sån tråd förresten. Ska försöka greja lite bilder på mina växter, men först vill jag byta krukor på några av dem.
#14. Tackar. Palmen ska planteras om när den börjar bli hängig det är något i jorden som försvunnit och gör att den blir så. Det är bara att lägga upp bilder, man ska inte vara kräsen med sina krukor, men måste erkänna att bild nr #3. är min favoritkruka, köpte den igår för halva priset eftersom den är utgående.
Jag tror inte jag ska lägga in bild på mina blommor, de mår inte så… bra 
#17. Hehe, äschdå, jag är inte så kräsen, bara roligt att ha blommor hemma, leta upp den finaste av dem och lägg ut kort. 
Så fina växter….och fina bilder!
#19. Tackar. 
Nu har jag tagit lite bilder på mina växter, men måste anpassa dem för nätet. I vilken storlek sparar du dina förresten?
#21. Jag brukar lägga upp dem i orginalformat, det är för att de blir mindre på sidan och stora när man går in på dem. Testa att lägga upp dem. Säger den nej eller om du får felmeddelanden kan du förmindska dem. Annars är det att spara dom i ett mindre format som inte är allt för litet och allt för stort.
Har några nya växter på intåg. 
Cool! Jag har tyvärr lite problem med Photoshop, så inga bilder på g från mig än…
#24…hoppas du får ordning på ditt problem…väntar med spänning på fler bilder!
Mina blomster lik är inget att lägga ut bilder på här
hade en Benjaminfikus som jag var mkt stolt över, hade haft den sen den var en "liten pinne"…när den gick hädan så gick liksom luften ur bonden inom mig!
Så jag får njuta av Era bilder!
#24. Om du inte kan det där, lägg upp bilden på http://img341.imageshack.us/ och ändra storleken så sparar du ner den. Det brukar jag göra ibland.
Tack, men jag måste ändå gå via Photoshop för att konvertera dem till jpeg… Nu är de sparade i TIFF.
#27. Det byts där också har jag för mig, även lagt upp png-bilder och sparat i jpg.
Ok, kan man beskära dem där oxå?