Vegan iFokus

Vegan

Etikettloppis
Läst 1466 ggr
Ians
0

Havremjölk med sojaprotein

Mitt problem är att jag har svårt att äta frukost. Däremot dricker jag gärna på förmiddagarna…..hur lät det då?! Skrattande

Så min frukost blir framöver egenhändigt tillverkad havremjölk med sojaprotein pulver till frukost!

Det är både gott och en bra start på dagen…vill man kan man lägga i  några bär o mixa runt oxå..så smakar det ännu smaskigare!

[TrevorS]
0

Precis som jag gör det. Jag brukar mixa ner en halv eller hel banan också för smakens skull. Man kan även tillsätta några droppar sirap och lite kakao och mixa havremjölken med sojaproteinet med. Chokladshake. =)

Ians
0

mmmm…låter gott Glad

batski
0

Jag tycker också att havremjölk med sojaprotein är en perfekt kombination. Annars föredrar jag sojamjölk, men till sojaprotein passar havremjölken bäst. Det blir lite som välling

Tungan ute

Pehpsii
0

annars kan man mixa ner grönt i fruckostdrickan. Jag brukar ibland köpa ekologiska rädisor på en farmes market, och då har de blasten kvar. Den skär jag av och mixar ner med lite machesallad, spenat och något kryddgrönt för smakens skull och har som en eftermiddagskick. (Jag är knäckefrukost-människa)

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/