soyayoghurt m vanilj smak
Har smakat en så god soja yoghurt!
Det är carlshamns soyayoghurt vanilj…smakar som äpplepaj med vaniljsås…sååå gott! Innehåller äkta vanilj oxå!
Nu hoppas jag att den är vegansk! Den är som en efterätt!
Ja den är mycket god. Klart den är vegansk. De har massor av flera sorter, gjorde smaktest på olika soyghurtar men den artikeln är inte publicerad tyvärr. 
Tack o lov!
För den är såååå god!
Lite söt men som efterätt är den riktigt god!
Inget JAG skulle äta till cornflakes men det är en smak sak!
Jag är lite känslig för när det blir för sött!
Det finns som sagt flera smaker…så ut o kolla i hyllorna i butiken…kära vänner!
För mig är det lite en grej att hålla handlaren uppdaterad med vad folk äter numer.
Vi har en jätte bra Ica butik här i närheten som har det mesta innom vegetariskt o veganskt….i frys disken o på "mejeri" hyllan.
För att det finns efterfrågan på det!
Så jag går ju hellre dit än att leta runt i stan efter det jag vill ha…och det är slut eller så för de inte det jag vill ha.
Jag älskar den natueralla, föredrar att pressa och lägga ner vaniljstav själv faktiskt och låta den stå under natten i kylen. 
Va skönt att det är efterfrågningar, jag hade toppen när jag bodde i Göteborg, billig och det fanns det mesta överallt.
Åh, måste testa
Tack för tipset!
Skall koka äpple kompott…sila bort "kompotten" och behålla de mjuka äpplena…..och så på med vanilj yoghurten!!!….mmmmmmmumma
Mums! 
Carlshamns produkter diggar jag. Blåbärssoyghurten var det kärlek vid första smutten för min del! Underbar!
_No way! Yes way!
#7 Ja den är god. Och jordgubb är inte så dum den heller 
Jag som nyss har köpt tre olika Carlhamns soygurtar. Längtar! 
Jordgubben innehåller E120 :)
har den gjort innan iallafall (;
#10 Carlshamns?
#10 Nej, det gör den inte: http://www.carlshamnbageri.se/produkt/soygurt-jordgubb
_No way! Yes way!
"12 Jag tänkte det 
Kollade priset på sojayoghurt med vanilj smak o den naturella….det skiljer ingenting….så det blir dyrare att lägga i egen vaniljstång!