Shit
Nu har jag avverkat en förkylning till….detta är inte skojigt alls!
Har ätit vitlök o äpplen i parti och minut!…trots detta inte luktat enligt omgivningen!
Detta hjälper mot snoret o hostet och även mot bihålebesvären! Har besvärliga bihålor som alltid gör sig påminda så fort grannen nyser…typ!
Har ätit otaliga antibiotika kurer mot dessa besvär..en läkare tyckte att jag skulle operera mina trånga gångar…och bli av med mina problem förgott……
Tyvärr är det inte så enkelt …visst man kan li av med sina bihåleinfektioner MEN man kan tappa smak sinnet oxå och det är ganska skojigt att ha emellan problem perioderna.
Så nu har jag börjat med nässköljning dagligen…det skall tydligen hjälpa på sikt o så kör jag vitlök o äpple 2 ggr/dag när infektionen slår till….
Vitlöken öppnar näsan bättre än näsdroppar tom!
En positiv sak med mitt nya leverne…jag tror att det är det iaf som gör sitt….
Är att jag klarat av denna förkylning UTAN att lägga mig nerbäddad i flera dar!
Jag har trots trötthet orkat vara i gång…jobbat etc om än inte orkat med några extra grejer som att flitigt vara inne på iFokus 
Men innan har jag legat som en plattfisk flera dagar när jag varit förkyld….helt utslagen!…ingen feber har jag haft denna gången heller!
Så det händer nog endel trots att jag ibland misströstar o tänker att man skulle ju må bättre av att äta veg kost….o det gör jag ju trots allt….även om det inte är så mkt som jag hade önskat just nu……Det går åt rätt håll iaf och DET är huvudsaken 
Kroppen får läka i sin egen takt….för det är nog det det handlar om …har man misskött sin kropp i många år så tar det tid att läka den!…vilken metod man än tar till!
Hur mår du i övrigt? Om man är deprimerad, stressad mm kan det påverka immunförsvaret.
#1 har slarvat rejält med maten det sista…det har blivit lätt lagade smörgåsar…inte bra för magen o inte bra för nutritionen. 
Det är nog den största boven i dramat! Stressar gör jag för det mesta.