Vegan iFokus

Vegan

Etikett: politik
Läst 2738 ggr
batski
0

Sett The Cove? Gör din röst hörd!

Har du sett dokumentären The Cove (visades på SVT den 2 november och går fortfarande att se på SVT Play under några dagar till) om de årliga massakren av delfiner vid den japanska byn Taiji?

Här kan du skicka protestmail till Japans ambassad och till Kolmårdens djurpark.

Ians
0

Nu har jag skickat protester!!! Tack Batski! Skrattande

sighni
0

Jag har protesterat men vill inte se filmen.

Ians
0

Jag har inte heller sett filmen…men tom icke djur rätts engagerade vänner blev engagerade av Den filmen…och det räcker för mig!

Då gick budskapet fram iaf!

Man behöver inte se allt elände! Såg någon äcklig filmsnutt med folk som var grymma mot kor…tror jag såg 1 minut…..jag mårilla bara jag tänker på det fortfarande!!!!!

sighni
0

#3 Det är bra om icke-engagerat folk berörs.

Jag sorterar rätt ordentligt numera över vad jag ser.

Ians
0

#4 ja det är inte värt att man mår Jätte dåligt!…Inte hjälper det djuren heller! När det gått så långt att man misshandlar djur grymt så ….skulle någon vettig själ sagt till lååångt innan!

batski
0

#1 Tack själv! Delfinerna skulle tacka er om de visste.

#2 #3 Ja det kan vara riktigt tungt att konfronteras med all grymhet och allt lidande. Det viktigaste är inte att se filmen, utan att höja sin röst mot såna grymma handlingar. Och det har ni gjort. Bra jobbat!

Emel
0

Jag också protesterat!

Usch, det är så sjukt hemskt…

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

batski
0

Tack!

Ibland känns det som om att det inte finns några gränser för människans egoism och grymhet Gråter

sighni
0

#6 Tack för svaret

#8 Håller med

Ians
0

Inga fler som får mjukt hjärta för Delfinerna? och skriver på!Oskyldig

Bim
0

Jag har skrivit på redan :)

Om ni har facebook eller något liknande så lägg ut länken där! Det behövs så många röster som möjligt.

batski
0

#11 Lägga ut länken på FB var det första jag gjorde Glad Men det är ju bra om så många som möjligt gör det.

Bim
0

#12 Haha, ja det gjorde jag med ^^ Samma med bdb och min blogg!

batski
0

Rick O'Barry är så cool! Kolla här: Save Japan Dolphins

#13 Skrattande