Vegan iFokus

Vegan

Etikettklotterplanket
Läst 3102 ggr
Ians
0

prat bubbla 25/11

Har hängt lite på AB-ifokus de har en sån där dagens prat bubbla.

Kunde inte vi ha en sådan oxå? vad tycker ni? Det är så mysigt att kika in o kolla lite vad de andra gör o hur de har det.

Om jag börjar med att säga Godmorgon på er alla Vegan kompisar….

Här där jag bor är det snö och kallt…för en gång skull i kombination…då kanske snön får ligga lite. Underbart!

Det blir mycket ljusare o humöret mår bättre av det!

Kram o ha en bra dag!

DesK
0

Pratbubblor är trevliga Glad

Vad är AB-iFokus?

Snö, kallt, lite blåsigt men klart idag här. Jag ska koka ärtsoppa och ägna dagen åt pappersarbete, kanske hinner jag baka lite rostbröd också.

Ha en bra dag allesammans!

/Désirée

Ians
0

#1 AB i fokus= Alternativ Behandlingar i fokus ..

Ärtsoppa låter mums!  och hembakt bröd…mmmmm

När serveras maten? Flört

Kram!

DesK
0

När tjejerna kommer hem från skolan. Bara för dig att kvista över Flört

/Désirée

Bim
0

Är det bara att skriva på eller? Isf är jag med!

DesK
0

#4 Japp i denna tråd får vi skriva vad vi vill om smått och om stort Glad

/Désirée

Ians
0

#4 Absolut Bim! Skrattande

Själv har jag varit i stan idag o köpt garn till "ullesockar" lilla dottern valde tomte-rött till sina…

De kommer att bli super mysiga att tassa runt i inne och ha på sig ute nu när julen närmar sig!

Snön fortsätter att komma ner från himmlen i små små korn o man börjar få riktig advents stämning…skall ta fram mitt jul thé o dricka medans jag stickar på det första paret sockar!

Kram !

Bim
0

Åh.. Julen är så underbar!

Min dag har faktiskt varit toppenbra!
Jag har fotat två personer som har tagit en tungpiercing och en som har tagit en navelpiercing, vi har en fotouppgift på skolan att fota en hantverkare och jag valde naturligtvis piercare/tatuerare!
Det var riktigt intressant att fota faktiskt, ska nog dit i veckan igen och fota mer :)

Nu ska jag gå till mina underbara råttor och gosa lite med dom!

Ha en fortsatt trevlig fredag! :D

[TrevorS]
0

Det låter som en bra ide! Skrattande

Härligt med varma sockar, skulle jag också behöva nu till vintern det är så kallt här. Sitter med täcka över kläderna. brrr så kallt.

I helgen blir det bara mys framför tv'n är ensam hemma, blir nog lite stödning också.

Inlägget är låst för nya kommentarer