Vegan iFokus

Vegan

Etikettklotterplanket
Läst 2710 ggr
Ians
0

Pratbubbla 27/11

Godmorgon säger jag…och det är nästan lunch!

Har sovit ut idag!

Här är det kallt, sol och snö. Det blir en promenad idag…underbart!

Sen skall jag leta upp julljus stakarna…det är ju 1a Advent imon!

Någon mer som julpyntar? Sj sätter jag in en bild så fort jag är klar…någon som har en bild på sitt pynt? Flört

Ha en bra dag!

Ians
0

Med alla som är förkylda runt mig så drar jag på med vitlöks ätandet…här skall inte släppas ngn baskelusk över bron!

Hur många vitlöksklyftor var det Du åt TrevorS/dag utan att lukta nämnvärt?

DesK
0

God kväll! Här har vi satt upp adventsstjärnor och stakar och strukit julgardiner och hängt upp dem. Jag har också hunnit med att baka pitabröd och nu står 2 poolishbröd på jäsning för vidare befodran in i ugnen. Lite hjortronglögg och chili chokladglögg har vi också fått. Ute är det ca -10 grader och voffarna njuter i snön Glad

Ska ta nån bild på något julfönster sen.

Vill minnas att om man äter vitlök dagligen så luktar man inte alls lika mycket vitlök som när man äter vitlök nån enstaka gång. TrevorS har dock bättre koll än jag på detta Flört

/Désirée

Ians
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det börjar ta form….men mkt kvar o ordna än

Ians
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tomtarna packas upp…de skall luftas några veckor Skrattande

Emel
0

Herregud, julpyntar ni redan?!Skrattande Det har jag inte ens tänkt på…

Idag har jag varit ute och dragit med hundarna. Riktigt mysigt och vovvarna njöt av snön!

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Ians
0

#5 De e ju första advent nu Skrattande då börjar tomtarna åka fram…

Maken rotade med full entusiasm fram mini granar i plast oxå…men där blev det stopp….di får vänta några veckor,,hahaha

Men advents pyntet åker fram nu.

Underbart med hundarna Emel…vad drar hundarna? ….berätta i nästa prat bubbla 28/11 Flört

Inlägget är låst för nya kommentarer