Vegan iFokus

Vegan

Etikettklotterplanket
Läst 3169 ggr
Ians
2010-12-03 17:34
0

Prat bubbla 3/12

Idag har jag sovit…jobbade natt och kom hem först vid 10 tiden.

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Var det någon annan som firade Vegan dagen? Den 1 november!

Jag missade ju den totalt…ny som jag är i sammanhanget och TrevorS hade glömt av att det var den 1 november den var Skäms

Men ni andra…firade ni/någon? Och hur uppmärksammade ni denna dag?

Kram på Er Skrattande

[TrevorS]
2010-12-03 17:48
0

Jag firade faktiskt förra året, men det är en månad sedan den var detta året. Jo 1:a November nästa år måste jag komma ihåg. Står lite om dagen på world Vegan day.

Får försöka komma ihåg den nästa år också. Tycker vi skulle dra igång en speciell dag "Alternativmatens dag" men frågan är när vi ska ta den.

Förra året så lagade jag en stor middag och gjorde hemmagjorda chips och god dipp med lite hemmagjort vin. Skrattande

Ians
2010-12-03 18:07
0

hehehehe då fick jag stoltsera med att vara helt vilse i pannkakan Flört

Så gott folk 1 november nästa år…skall vi hjälpas åt att komma ihåg det?!!!!

Frågan för nu är hur firade ni? Firade ni som är vana i gamet?

Det låter jätte mysigt TrevorS med god middag o hemmagjorda chips m dipp och vin….mmmmmm finns det plats vid bordet nästa år? Flört

DesK
2010-12-03 18:23
0

Alternativmatens dag tycker jag vore skoj att införa Glad Hur man ska lyckas få den att bli officiell vet jag inte riktigt, men det ska vi väl kunna hjälpas åt att ta reda på Flört Någon dag i mars eller maj är mitt förslag för det är bara en matdag i båda dessa månader.

/Désirée

[TrevorS]
2010-12-03 19:03
0

Måste erkänna att det nog blir detsamma nästa år också, blir lite tradition. Oskyldig

Det är rätt lätt, man får först bestämma en dag som inte krockar med en högtid eller "internationell" dag. Så får man bara engagera sig och informera lite om dagen. Kan ju skriva lite om den här på olika forum, kanske starta en hemsida (fungerar ju med gratis). Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer