Pratbubbla 4 jan.... Idéer!
Är det inga som tittar in här?….det blir inte mkt respons på det man skriver….
Vad gör vi för fel? alt vad skulle ni vilja att sajten innehåller….förutom recept då…
Eller är det bara så att ingen har lust att "umgås"? 
Kom med förslag vad ni saknar så skall vi se om vi kan göra något av det!
Du jag har undrat det samma faktiskt. Men tyvärr så är många fortfarande kvar hos familj och vänner eller bortresta. Det var samma förra året, vänta 1 vecka så kommer folk igång igen.
Hur har du firat nyår? Var det kul? Mycket fyrverkerier? Själv tog man det rätt lugnt.
Håller på att flytta så jag har mycket att stå i just nu. Ska bli kul att flytta, funderar på att skaffa fågel/fåglar men vad ska man skaffa för ras?

Jag läser mycket med skriver lite (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Samma här, läser mycket men skriver lite
Har inga direkta idéer :/ Men det vore kul om det blev lite aktivare här inne!
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Det är rätt tyst på många sajter nu, så jag säger som TrevorS att folk är nog bortresta. Vi får hoppas att alla snart är här igen 
TrevorS beundrar dig som funderar på att skaffa fåglar. Det är ju farliga djur med vassa näbbar och klor! 
/Désirée
Vi får hoppas de kommer tillbaka, inte har alla blivit bortrövade heller. 
#5 nej det får vi verkligen inte hoppas att de blivit…men det känns lite "trögt" annars oxå….tänker mer om det är något man kan hitta på som får lite fart på det hela……
Om det är något som saknas på sajten…..