Pratbubbla 5 januari
Igår hände det saker…..40 som visningar iaf av gårdagens pratbubbla!
Skulle vara roligt om fler ville skriva ngt litet…inga romaner bara ett hejsan på er hade varit roligt!
Så det känns som Ni lever därute 
Här får ni en rolig bild på en efterhängsen katt….de e min kaffe kopp vill jag påpeka 
Goddag!
Idag har jag vit ute i snön med hundarna. Tycker att det börjar bli lite jobbig med snön nu… Vill börja cykla igen
Tycker det är så tråkigt att ta bilen överallt…
En bild på min lille hittekatt Juni när han var liten, har bara en bild där man ser att han är en katt, annars är det bara något skumt svart på bilden
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Vill också lägga upp en bild på vår katt, men min sambo vill nog inte det. Funderar på att skaffa fåglar, vad ska man skaffa för fågel tycker ni?
Två såklart för de som inte klarar av att vara ensamma.
#2 fåglar vet jag inte så mkt om……men katten blir nog glad oavsett vilken sort det är 
Här har vi kombinationen Marsvin katt…det har funkat för att katterna som är ena lata bortskämda inne katter….är rädda för marsvinen….

Det är inget konstigt, min gamla katt var rädd för mina möss. 
Sebrafinkar funderar jag på, hittade några superfina för 200 kr stycket och de säljer dem bara två och två. Men det är det värt och de är riktigt fina. 
Menar du sådana här?
Jätte söta….
#1 Emel….de ser ut som en tuff kisse
….eller har han bara utseendet emot sig o egentligen är jätte rar?
Jo precis. En sådan fågel.