Vegan iFokus

Vegan

Etikettklotterplanket
Läst 4274 ggr
Ians
0

Snackis tråd v 6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på Er alla goingar där ute…..

Ny vecka…..nya aktiviteter…själv promenerar ja en hel del nu när det mesta av isen börjar ge sig…

Vilken dålig kondis man fått undertiden det varit snor halt ute så man knappt vågat sig ut!!!!! Suck!…..man blir försiktigare med åren kan man konstatera Skrattande framför allt vill jag ju inga skall-skador ha när jag halkar i kull! Ett o annat brutet ben kan man ju överleva…Flört så jag har kört försiktighets metoden…och då ryker kondisen!!!!! Obestämd

[TrevorS]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte kul med snö och halka, jag som var så glad att nästan all snö var borta så vips så kom det en snöstorm idag och det är hur mycket snö som hellst här.

Men jag är inte sur, jag är glad, för jag kan sitta hemma. Idag blev även min hemmagjorda havreghurt klar, så simpelt som att hälla ur pulvret ur en vegetabilisk tablett till en god vegansk havre-yoghurt. Skrattande

Ians
0

mmmmm vad hittade du de tabletterna?

[TrevorS]
0

Hälsokostaffären, det är yoghurtkultur står att den är vegetabilisk. Fast den heter inte yoghurtkultur men det är samma grej. Flört

Fast det var lite krångligt då efter man gjort havremjölken (fungerar inte med köpt) att den ska hålla ständig temperatur medans du rör när den är i fingertemperatur ska man tillsätta kulturen och sedan på termos. 3 dl havregryn på 8 dl vatten.

Inlägget är låst för nya kommentarer