Vegan iFokus

Vegan

Etikett: loppis
Läst 1711 ggr
viska333
0

veg-matlagningskurs i göteborg

Hej!

Jag kanske ska hålla i en vegetarisk matlagningskurs på en frivilligcentral under hösten, men jag vet inte om jag kommer kunna samma tid varje vecka (troligtvis onsdag kväll), och letar därför efter någon annan som vill hålla i den med mig, två till vore ännu bättre, då kan man vara två i taget ibland kanske eller skippa en vecka ibland. Vad som ska ingå i kursen är inte bestämt än och jag vet inte hur många deltagare det skulle bli heller eller vad de är intresserade av. Men jag tycker det verkar kul i allafall. Så om någon är intresserad kan ni höra av er till

viska 333@hotmail.com

Casiopeia
0

Hade varit jättekul, men eftersom jag ska gå tillbaka till mitt jobb efter att ha varit sjukskriven för utbrändhet i höst vågar jag inte ta på mig något mer…

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[TrevorS]
0

Hej.

Det hade varit spännande att ha sådan matlagnignskurs. Mailar dig.

Casiopeia
0

#2 Hi hi, det var ju det jag sa- att du borde hålla kurs :-)

viska333
0

Casiopeia, om det blir av kanske du kan vara eventell inhoppare om de andra inte kan någon vecka?

Kul att ni gillar ideén i allfall, jag tycker det är ett ypperligt tillfälle att sprida lite kunskap om mat, det verkar finnas sånna där frivilligcentraler lite överallt, kanske man kan få till lite kurser överallt.

Casiopeia
0

Tja, jag har ju aldrig hållt kurs så vet inte om jag skulle fixa att bara "hoppa in". hellre då vara med från början så man har helkoll på upplägget.

[TrevorS]
0

Hur gick det, blev det något av detta?