Vegan iFokus

Vegan

Etikettklotterplanket
Läst 3964 ggr
Ians
0

Snackis tråd v 7

Jaha så var det lov för många barn denna veckan då…..sportlov/februari lov.

Själv har jag skadat mig så det blir ingen sport här….men lilla dottern har åkt skridskor flera gånger denna veckan och vi har bara hunnit till onsdag än……så man kan nog säga att hon sportar ordentligt på sitt lov.

Vad gör ni då denna veckan? Åker skidor, skridskor, pulka…eller är det rent av någon innomhus cup som lockat denna bleka februarimånad?

[TrevorS]
0

Vilken härlig bild. Skrattande

DesK
0

Säger som TrevorS härlig bild! Glad

Här är det inte sportlov förrän vecka 9, så här är allt som vanligt och just nu snöar det.

/Désirée

Pehpsii
0

Jag opererades i torsdagsmorse och ligger hemma och har ont en massa. Kan sitta upp korta vänder när medecinerna verkar, annars sover jag en hel del. Så min karl har fått laga mat, men jag hade förberett en hel del och han är ju kock till yrket så det funkar bra.

Jag har så trist bara. Och stygnen gör ont och hela bröstområdet värker. (gjort bystförminskning+lyft). Där är skuret runt bröstvårtorna, enn snitt nerför bröstet och sen på undersidan -  som ett ankare typ. Så det är mycket läkyta och massa stygn som väker. Sen har de skurit inuti brösten ickså (som tårtbitar de har tagit ut) och när det känns av åker morfinet fram.

Blä, jag som är en sån "upp o hoppa!"-person, men jag har så sjukt ont just nu. Men det är ju värt det i slutändan…

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Ians
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3…..Lille vännen!!!! Tänker på dig och skickar goda tankar till dig!

Inte roligt med ont!

En försiktig kram skickar jag oxå

Pehpsii
0

Tack. Det värst är att jag måste ligga på rygg hela tiden. Har så sjukt ont i ryggen just nu. Vill inte tänka på hur ont jag skulle ha om jag inte tog smärtstillande.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Ians
0

Kyss puss på dig Pehpsii….hoppas att det onda går över snart!

Och att läkningen går som den skall!