Oatly Havregurt är tillbaka
Idag hittade jag Havregurt på Maxi! Så nu är den tillbaka utan ''mjölkkultur''
Blev jätteglad då jag gillar oatlys produkter men aldrig hann prova den förra gången! Köpte Jordgubbssmak och den var jättegod.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Ja va kul! Måste in och köpa den om de fått in den, har bara smakat på hemmagjord havreghurt. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har också hittat den på maxi. Finns den på coop också? Jag hoppas det. Jag missade den förra gången måste jag erkänna. När var det? Den är något billigare än carlshamns soygurt men konsistensen är bättre på Carlshamns tycker jag. Smaken var ok. Det fanns bara två smaker där jag köpte den. Det var jordgubb och naturell. Carlshamns finns i fyra smaker, naturell, vanilj, blåbär och jordgubb.
På ICA inne i stan påstår de att jag drev med dem att det inte finns, de påstod även att det inte finns soyghurt heller, fast ändå har de produkten så jag fick ta och visa dem. Så trött på okunniga personer som jobbar och speciellt när de har hand om mejeriprodukter.

#3 Vilka lustigkurrar!
#2 Det finns noga bara två smaker. Kan hålla med om konsistensen, något lös och lite blaskig.
Den Naturella smakade inte så mycket, tyvärr..
#3 Känner igen mig…Dom brukar ha noll koll 
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Tycker att Carlshamns soya yoghurt är bäst ….den med vanilj smakar som äpplekaka med vaniljsås!..mmmmmm en riktig efterätt!
De där havre varianterna är jag inte så förtjust i alls.