Vegan iFokus

Vegan

Etikettvegankost
Läst 1719 ggr
[TrevorS]
0

Bästa burgaren?

Vad brukar du ha på när du gör din veggoburgare?

[pharfignewton]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sallad, morot (skivar med skalare),rödlök, dressing (majonäs å ketchup) och skivad inlagd gurka. Är inte så jättebra på dressing men den går ner…Skrattande 

Jag brukar använda surdegsbröd(köpt) som hamburgerbröd, det är förvånansvärt gott.

[pharfignewton]
0

Blev sugen på burgare nu, synd att timmen är väl sen för mat… Nu vet jag i alla fall vad det blir till midda' imorgon.

[TrevorS]
0

Jag brukar ha sallad, hamburgardressing, senap och ketchup på min, så gott.

Bakade surdegsbröd nångång till hamburgare de blir så goda, men var ett bra tag sedan nu.

Kul du fick inspiration att göra det imorgon. Skrattande

[VirreVojj]
0

Åt precis två burgare på surdegsbröd (jobbar på ett bageri) med senap, grilldressing (något halvbeige märke) och skivad inlagd gurka. Brukar ha majonäs och ketchup istället för grilldressingen och rödlök, men det blev jättegott ändå.

[TrevorS]
0

Jag älskar surdegsbröd, bakar med det nästan hela tiden, nästan glömt bort vad vanlig bakjäst är för något. hehe

Majonäs är gott att ha på. Jag publicerade några recept här. Skrattande

[pharfignewton]
0

Ajvar och havregrädde funkar förresten utmärkt som dressing om man inte orkar göra majonäs och har slut på ketchup…

[TrevorS]
0

Kan tänka mig det är gott. Ajvar älskar jag, gillar något märke, minns ej vad den heter men hur den ser ut. Har aldrig lyckats göra det själv så det blir så supergott.

Pesto är gott att ha på också ibland, nästan glömt bort.