Vegandejting
Visst vore det roligt om någon startade en dejtingsida för veganer i Sverige? Straight/Bi/Homo!
Det vore fantastiskt!
Kanske starta insamling till att starta en sådan sida? 
Har läst på ett annat forum om en person som håller på med just detta.
Sidan verkar vara rätt ny och i beta, men det ska tydligen gå att gå med redan nu. =)
woho! Men den verkar vara alldeles färsk för det är mycket som inte fungerar. Har mailat, tackat och frågat hur det går, om h*n vill ha feedback etc.
Blir riktigt kul när den är up n running så att säga!
Får se, låter som ett bra projekt, skickat ett brev får se vad de svarar.
I like! :D
hmmm… tycker sidan verkar vara välldigt basic.. saknar forum/klotterplank.
någon fårr nå svar från ledningen?
You haven't lived until you've found something worth dying for
Saknades mycket blev medlem och även skickat lite frågor till skaparen av forumet, får se om jag får svar. 
Ja, alltså sidan är jättefärsk och dök upp på ett annat veganforum för bara någon månad sen. Den är inte färdigt utvecklad på långa vägar, men anledningen som skaparen angav till att han la ut sidan var för att just få kommentarer och börja bygga upp en medlemsbas.
Dessvärre var det många som trashade sidan istället för att ge uppmuntringar och konstruktiv kritik. Men skaparen verkade fortfarande angelägen till att få den att fungera. =)
låter härligt :D
You haven't lived until you've found something worth dying for
Du kan inte länka till detta inlägg?
Låter bra. Försökte med VeggieConnection.com för ett par år sedan, och lärde känna några trevliga killar (men någon pojkvän blev det inte…). De bor förstås för långt bort, inga svenskar vad jag kunde se, men kompisar är ju också viktigt att ha.
Får hoppas att de kommer igång bara.
Visst kan jag det trevor =)
http://vegan.nu/viewtopic.php?f=24&t=1759
Tackar ska läsa lite där.