Vegan iFokus

Vegan

Etikett: vegankost
Läst 1061 ggr
[TrevorS]
2

Borde flera pizzabagare göra.

Såg klippet här, skulle vara kul om pizzabagare kunde ge sig lite mer inpå vetefria pizzor!

Lyckas med glutenfri pizza

kelfwing
1

Hur lyckas du hitta så bra grejer hela tiden? Sitter fastklistrad vid datorn när du inte exprimenterar i köket eller?  Eller är det bara jag som inte har ngn fritid alls att tala om….

/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.

[TrevorS]
0

Jag tänkte jag skulle få lite inspiration till lite fler grejer besökte för att se produkterna på deras hemsida om de hade flera helt vetefria produkter. Hittade på till sidan med recept som är helt vetefritt. Skrattande

kelfwing
0

Det jag menade kanske inte var just detta, utan du brukar ju starta typ fem - 10 trådar om dagen med något intressant som du antingen hittat eller exprimeterat fram , ofta en kombination.av de två.

[TrevorS]
0

Jag sysslar en hel del hemma också, testbakar allt innan jag postar, annars skriver jag tydligt att jag inte testat receptet. Skrattande

kelfwing
0

Jo, jag vet att du testlagar/bakar 99, 9 procent av det du postar.  Det är därför jag undrar hur du hinner med allt…  Apropå testlagning och exprimeternadefår du gärna hjälpa mig i mina nya Substitut/….  om hur man kan fixa ett subsitut till enrisrökt lamm…

[TrevorS]
0

Man kan röka det mesta på samma sätt, tofu, sojafiléer och liknande. Kokt morot om man nu vill röka den. Skrattande

kelfwing
0

jo, det förstår jag men jag vill åt smaken ….. av enrisrökt lamm åt det dova sorten, titta tråden jag nämnde, kanske du förstår mer..

[TrevorS]
0

Jo jag såg den precis, svarat också. Skrattande

kelfwing
0

Du är för snabb för mig.