Vad är de gjorda av? För jag antar ju att det inte är riktiga räkor.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Veteprotein, färgämne och salt, typ. I alla fall de jag såg då, har inte sett just den jag tittade på igen tyvärr. Var lite fundersam på vad de smakar.
Låter intressant. Bör provas snarast.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Hittade en till version på goodstore på soja.
Har ett par gånger köpt räkor gjorda på soja i asiatiska affärer och de är sjukt goda! De smakar som crabfish och funkar perfekt om man vill ha vegansk kräftskiva, eller till påsk/jul.
Ett helt underbart substitut till alla recept som man ska ha vanliga räkor till.
Har aldrig ätit crabfish eller räkor i hela mitt liv så jag har ingen aning om vad de egentligen smakar. Men vore kul att testa. 
Vegegården i malmö har friterade veganska räkor i sin lunchbuffé, och de är riktigt goda
#7. Du får gärna länka till det stället i resturangtråden för malmö. 
Räkor och kräftor smakar hav.. Lite som tång, fast mer. Har du smakat tångrom, lite så.
Innehåller de massa smakförstärkare också?
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
#9 Det kan jag i princip garantera att de gör. Dessutom är de dyra. Liksom godis, chips, seitan och andra godsaker är det något man använder vid särskilda tillfällen. 
Jo, det är klart. Under förutsättning att man inte blir sjuk av tillsatserna, då använder man dem inte ens då. 
//Ida
Finns ju recept på räkgryta gjord på saltinlagd sparris, ska tydligen vara väldigt lik. 
Det lät gott!
//Ida
Får se om jag kan få fram receptet.