Veggi
Har läst på Veggi's hemsida att deras produkter ska finnas på bl. City Gross och ICA Maxi. Någon som vet ifall de finns i Borås och vart i affären de finns?
Hur tycker ni föresten att produkterna smakar?
De ska finnas i borås, har sett på ICA, men de stod lite knepigt, när vi frågade sa personalen att det inte fanns men när vi själva letade så hittade vi dem, de stod vid tartex (vilket personalen inte heller visste vad det var). Men det var ett år sedan nu.
De smakar ju inte så mycket utan det är ju hur man kryddar, man förväller dem, pressar ur vätskan och steker den i lite fett och kryddor och tillsätter lite krossade tomater om man nu vill ha det.

På Maxi i Jönköping finns det brevid glutenhyllan en liten vegitarisk avdelning med Veggi, tartex, kinafärs, sojakorv på burk m.m.
Så kolla om du kan hitta nån sån avdeling i affären. Det brukar vara likande indelningar i alla butiker
#2. Ja det står så olika, som när jag var inne på Coop har frågat flera gånger eftersom jag vet folk som köpt det där. De stod mitt mot tacogrejerna där är jag ju nästan aldrig så det var ju inte så superlogiskt. Men ingen av dem som jobbade där som man frågat hade någon aning om att de ens hade produkten inte ens personen som hade hand om om just de hyllorna.