Vegan iFokus

Vegan

Etikettklotterplanket
Läst 3942 ggr
solqvinna
0

Beställa från iherb.com?

Någon här som brukar beställa varor från iherb? Handlar man för under 300 svenska kronor och om paketet inte väger mer än 1,8 kilo så ska det passera utan tull. De fraktar väldigt billigt. Vill man ha mycket så beställer man bara flera paket.

Hört om de som handlar alla sina tvålar, schampoo mm härifrån och de har olika örter, gröna pulver och massor 10 000tals olika organiska varor.

Jag som gör mycket gröna smoothies och sådant tänker köpa på mig lite olika grönpulver och liknande men jag är osäker på märkena. Jag söker tips ifall någon här brukar handla därifrån och har tips på seriösa märken. Bara för att något definieras som organiskt så behöver det inte vara fritt från ogräsmedel och liknande. jag vill ha rena produkter, giftfria och uppvuxet i ren fin mylla.

Kolla in deras enorma utbud..priserna är en sjättedel mot vad du får betala i hälsokostbodarna här hemma. paradiset för sådana som oss.

iherb.com

Solqvinna

[TrevorS]
0

Tack för tipset, du får berätta när du får varorna, såg de hade otroligt stort sortiment. Skrattande

[VirreVojj]
0

Har hört att deras kycklingfria kycklingbuljong ska vara jättebra!

solqvinna
0

Nu har jag gjort min första beställning, wheat green pulver från Now Food  som ska vara ett seriöst företag med giftfria rena varor. Duschtvål från Aubrey Organic och ett bubbelbad från Burts Bees, jag ska låta er veta allt om hur det går.Glad

Tisdag
1

Inne på "kolhydrater i fokus" finns flera trådar om iherb. Många beställer därifrån, det brukar finnas promotionkoder på $5 att använda på sitt första köp. Denna tråd är låst för att den överskridit 250 inlägg men det finns mycket info. http://kolhydrater.ifokus.se/discussions/4eae8b47d4ebea466b003465-iherbcom?discussions-10

[VirreVojj]
0

Just nu ska de ha en promo på $8 för nya kunder har jag hört

Rickard G
0

Jag har själv köpt grejer därifrån ett antal gånger och det har alltid gått bra med tullen osv, ingen moms eller andra avgifter, som tur är.

Använder ni min rabattkod får ni $5 rabatt på eran första order: ECE737