Vegomässan
Är det någon som ska till Vegomässan i Stockholm i år? Någon som varit på den tidigare, antingen där eller i Malmö?
Jag planerar att dra dit men särbon :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Ska tyvärr inte dit i år, har varit en gång för många år sedan och planerar varje år att gå men varje år får jag förhinder av olika slag. Jag tycker det vore bra om någon av dem som åker dit och är medlemmar här på forumet, skriver en artikel om den när denne har varit där.
/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.
Jag ska dit och har varit på de tidigare mässorna. Jag tycker de är väldigt bra eftersom de har så mycket utställare och en sån bredd. Stort plus att de faktiskt har med djurrätt och bjuder in massor av organisationer som arbetar för djuren och inte bara sysslar med mat. I år ser jag nog mest fram emot att tofurkey kommer och vill testa deras produkter. Vi har även två platser lediga i bilen upp. Vi åker från gbg kl 12 på fredag och hem igen på söndag. Om någon vill åka med så hojta till!
Kul att du ska dit, LinnMafalda. Jag har redan bokat tågbiljett och hoppas det kommer att gå bra. Kul om någon mer härifrån åker.
Jag kommer självklart att skriva något om det när jag har varit där.
Hade gärna gått, men det passar inte.. Jag ser dock fram emot rapporten sen 
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Jag tyckte mässan var toppen! Tofurkey var smaskens, hoppas det kommer till Sverige snart.
Vi kom precis i tid för att höra Pelle Strindlund, så roligt att höra honom tala.
Malin från Djurrättsaliansen var också jättebra
Köpte lite smått och gott. Mest på Veganlife.
Önskar dom hade skyltat nere på T-banan för det var inte så lätt att hitta när man inte är från Stockholm.
Min svägerska var där i jobbet. Hon tyckte det var intressant men att hon hade lite svårt att hitta något att äta, nät- och baljväxtallergisk som hon är 
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade