Vegan iFokus

Vegan

Etikett: off-topic
Läst 1205 ggr
Tessen
4

Nya kategorier på bakverk.

Efter att ha fått förfrågan om både allergivänliga och vegetariska recept har jag nu lagt upp 4 egna kategorier till dessa.
Bland annat så finns nu "Vegetarisk- Frågor & Recept" samt "Vegetariskt - Bilder" I den första kan ni såklart ställa frågor om allt möjligt, som vad man ska ersätta ägg, mjölk och liknande men även där jag hoppas att folk fyller på med en massa olika recept på vegetariska bakverk! Så välkomna in och börja fylla kategorierna med massa intressanta trådar här!

Det går såklart lika bra med veganska recept och bilder på veganska bakverk. Det hade vara blivit lite bäl långt att skriva. Så jag hoppas att ni kan dela med er av era veganska bakverks-recept till andra nyfikna!

/MVH

/T

[TrevorS]
1

Vilken trevlig sida. Skrattande

Tessen
1

Vad trevligt att du tycker det! Glad
Vi har en väldigt omtänksam, varm och mysig stämning inne på forumet som jag verkligen älskar. Massvis med hjälpsamma medlemmar som alltid är trevliga mot både gamla och nya medlemmar!

Men nu var det allt dags för lite nya kategorier med allergivänligt samt vegetariskt/vegansk för alla måste vi ju få njuta av hembakt! Glad Så dela nu med er av era favoritrecept så ska även jag leta lite recept!

MVH

/T