Jag brukade dricka te med massor utav mjölk och socker (gärna chai)och äta riktigt flottiga rostisar med avocado, bönklet, stekt tofu, äpple, gurka och morot (inte allt på samma macka). Sedan är det ju viktigt med det där vattnet som kan vara så tråkigt och svårt att få i sig när man är bakis…
Hoppas att du mår bättre nu!

pizza utan ost med massor av oliver, kronärtskocka och tomat är bra om man inte rokar laga själv. Hitta en bra pizzeria utan ägg i degen (gärna en som gör sån rejält jäst och bra pizzabotten) och leta dig fram til en guldcombo med masssa toppings så du inte ens saknar osten! Latisbakis!
Annars kör jag avocado, chips, glass (!!!), franskbröd med tartex ovh groddar (en HEL limpa själv) osv ^^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#2 ah haha tycker det låter som super bra bakis mat dock inte avokado men glass, chips o hela brödlimpor :D
(wow en kvinna som kan vräka i sig lika mkt som ja höhö gött!)
måste prova det nästa gång, rostat och orostat det är ju helt klart slappt och gott!!

Det låter sjukt, men en riktigt god sallad hjälper sjukt mycket. Det känns tråkigt att käka nyttig mat när man är bakis, men man piggnar till och mår så sjukt mycket bättre än kompisarna som häver i sig en pizza. :P
Jag blir av med huvudvärk och illamående snabbast på chips och vatten. Det är lätt att äta och jag mår bra igen på nån timme, sen är jag i form igen för att fixa riktig mat.
Sallad med massor av min egna salladsdressing är också utmärkt bakismat.
Det enda jag tänker på dom få gånger jag är bakis är att få i mig salt, fett och vatten för det är det som får mig att må bra igen snabbast.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag super mig inte full och får därmed inte någon klassisk "bakfylla". Men om jag får migrän (som jag kan få av rött vin) så brukar jag dricka mycket kallt vatten och pizza, det gör susen. 
En shot av spadet/vattnet i flaskan där saltgurkor ligger är ett gammalt polskt tips mot bakfylla med förankring i vetenskapen. Innehåller alla mineraler och vitaminer du förlorat under en fylla men är hemskt äckligt :P

#8 kan det inte räcka med att bara äta något med saltgurka på? TYp tartexmackor? Dricka spad när jag mår illa redan kan nog sluta illa…
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Det här är min favoritbakisgryta. Sjukt flottigt och gott. Jag brukar byta ut de röda linserna mot gröna, tycker det blir godare.
Håller med #5 helt ut! Sallad är det bästa! Det är faktiskt det enda jag blir direkt sugen på, det och chips!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Avocado med lite socker, salt och svartpeppar. Det är toppen!
Pizza till frukost dagen efter är det enda som får mig upp ur sängen!
Krävs inte många öl för att jag ska bli dålig
Men då tycker jag så synd om mig själv att jag inte får dåligt samvete av pizzan
Massor av annanas, curry och nötter! Nom nom
Kan vara bra att inleda dagen med en uppfriskande smoothie för att få bukt med illamåendet. Typ havremjölk, banan och halvfrysta bär. Sen brukar jag vilja ha något riktigt matigt, typ en stor portion linsgryta med kokosmjölk, nomnom. Och givetvis massor av vatten. Och gärna skeda i sig jordnötssmör direkt ur burken. Ah, detta jordnötssmör!
Försöker verkligen undvika chips, glass och annat "onyttigt" för att jag vet att jag mår sämre av det i längden.