Äventyr mitt i natten.
Det är skulle väl egentligen vara i tråden Idag har jag gjort… fast det snarare ör i natt har jag gjort.
Inatt vaknade jag runt cirka fyra- halv fem tiden av ett jamande som höll på och jag tänkte först varför tar det inte in katten. sen kom jag på att det var en granne som satt upp en lapp om en katts försvinnande och tänkte att katten kanske jamade vid fel dörr. Så jag gick ut i trapphuset för att leta efter katten, men då hördes inget jamande längre. Skönt, katten har kommit tillrättta tänkte jag. Men när jag kom tillbaka till min lägenhet så jamade det i min lägenhet. ytterst konstigt då jag bor på tredje våningen och bara hade ett fönster någon centimer på glänt. Men tydligen hade katten tagit sig in den vägen.
Så jag ringde till grannen som saknade sin katt (och katten saknde husse och matte för den slutade itne att jama.)trots att klockan nu endast var cirka 20 i fem. Grannen kom på en gång. Så fort katten såg husse så slutade den jama oh kom fram. Den var väldig skygg innan.
Lyckligt slut så skönt!
När jag skriver detta har så grannen precis hämtat katten och klockan är 10 i fem på morgonen.
/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.
Haha snacka om att katten ville HEM!
Underbart!
Håller med #1 att hen kom till rätta. 
Vilken fin historia, jag önskar att katten här hemma ville sluta jama hon också… Skulle gärna låta henne komma in i mitt rum om det inte vore för mina gnagare (har en öppen sänglåda på golvet). Husse är inte hemma.
_No way! Yes way!
Man blir så varm i hjärtat av s ådragna lyckliga slut! Jag kommer ihåg hur mycket jag grät och hur glad jag blev när min katt först försvann och sen kom tillbaka, efter tre veckor!
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade