Vegan herrparfym/after shave
Kan någon ge mig tips på Vegan herrparfym eller after shave?
Det ska bli en julklapp 
Dessa är väldigt populära, Dolma Perfumes. Får dock beställas från internet oftast. Har dock vänner som sett dem på Åhlens, kan tänka mig de finns i flera butiker.
Annars har ju den där tvåaffären som bland annat har 2 affärer i Göteborg veganska parfymer och tvålar. EDIT: Lush heter dem.
Ska se, har haft en liten lista, ska se hur aktuell den är först efter jag hittar den så återkommer jag.
http://www.jordklok.se/kroppsvard/for-honom
Kanske det faller i smaken? :)
Tror det mest ska vara veganskt,
kolla extra noga annars..
Kärlek, ärlighet & respekt. ♥
/vegosessan.
Hjärtligt tack TrevorS :)
Tyvärr skickar inte Dolma utanför UK, annars hade dom fina after shave där!
Lush har inga killparfymer och på jordklok hittade jag bara en after shave balm och det vill han inte ha tror jag. Det ska vara typ cologne eller after shave.
Jag förstår inte att det ska vara så svårt att hitta. Använder inte vegankillar luktagottvatten?
Har du fler förslag?
http://www.veganlife.se/product.html/men-care-after-shave-balsam-2
Kanske detta är bättre då?
Djurens rätts medlemmar får 10 % på sortimentet.
/vegosessan.
/vegosessan.
Fast.. många manliga veganer är faktiskt skäggiga.. tycker jag.
/vegosessan.
Vad jag spammar.. Ursäkta mig!
Men.. jag frågade veganherrarna på facebook.
http://www.kicks.se/bulldog-b25
/vegosessan.
Lite of.t. men tandkräm är urdekram helt vegetabiliska och eldorados som finnes på willys.
Finns en på life som är super, man kan oftast fråga, finns ett grundutbut som är helt veganskt som är rakvatten, ansiktskräm 2in1 med rakvatten och även naturliga parfymer av blommor.
Tack för hjälpen
Njaa, den på veganlife är ju en tub med balsam. Säkert jättebra för huden, men jag vet att denna killen vill ha mer som cologne eller parfym om ni förstår mig rätt.
Ja, jag kan fråga på Life, kan ju hända det finns nåt där.
Jag hittade en igår på Vegan Essentials som heter Herban Cowboy 
Men jag måste kolla shipping först och om den finns, vi får se hur det blir.
Nu har jag köpt en på amazon.com och det blev Herban Cowboy.
Den var typ slut överallt nästan, men nu är den snart på väg. Jag är inte säker den hinner fram till jul men då får han vänta på sitt paket.
Den ska i alla fall lukta gott enligt andra, så jag hoppas den blir bra 
Är det från uk så kommer den nog rätt fort, har tagit 3-5 arbetsdagar att få mina saker därifrån. 😉
Ja, det är från uk. Men det stod att den skulle levereras mellan 22-30 dec. Kanske det är senare leveranser till jul och så. Den 22 är ju givetvis också på en lördag…
Men då finns det ändå hopp i alla fall då om att den kommer tidigare. Vore så bra :) Nästa år ska jag börja julshoppa i oktober. Det är bäst att ha tid på sig när man handlar julklappar på nätet 
Brukar bli tidigare som tur är för mig.
If Not You, Who? If Not Now, When?