Vegofesten
Hej!
Hur många ska på vegofesten i Örebro imorgon? Jag ska 😃 Det blir mitt första år. Har ni varit där innan? Vad ser ni mest fram emot?
Vi hade egentligen inte tänkt åka eftersom det är så långt bort, men nu har vi fyllt bilen med medpassagerare så då känns det bättre🙂
Medarbetare på klickerträning.ifokus
Jag bor i närheten av Trollhättan så jag har ingen möjlighet att ta mig dit även om jag vill. Men tror det blir en hel del!😉
Jag bor ovanför kungälv ;)
Jag ska dit. Jag har sett både på vegetariskt i fokus och några vegangrupper på facebook att det är en del som ska dit.
Det är första gången för mig i år. Jag visste inte ens att det fanns förrän i år!!!!!
Jag ser mest emot att besöka borden från de företag vars produkter jag normalt inte har tillgång till samt föreläsningarna.
Vad ser du själv mest fram emot?, Elvira?
/Karin, sajtvärd på vegan ifokus och medarbetare på vegetariskt i fokus.
#3 Precis som dig är jag intresserad av att hitta nya produkter. Men även Pelle Strindlunds föreläsning, och några av utställningarna :) Mest av allt tror jag nästan jag uppskattar tanken på att majoriteten där (antagligen) kommer vara vegetarianer/veganer. Det är inte särskilt ofta jag har "sådana" omkring mig :P